Buscar

Páginas

GC\统考美术\班服

... I have to thank you guys for all the replies to the last blog post i put up. Really made a difference to me. Joel and I actually wrote a song after reading them and it's gonna be the first song on the record. I am going to make sure to include all the lyrics in the record cause the lyrics are just really special to me and you all are a part of them, it's the only way we really know how to say what we are feeling and the ONLY way we really know how to say thanx. I can't explain what a difference it makes knowing that you are all behind us. We can't lose as long as we go with our hearts and put our souls in it. and that's what we are doing. ...--Benji Madden frm GC.

很开心啊!!很期待啊!
真的很开心,他们那么重视自己的粉丝^^
而且还要为粉丝做一首专属的歌曲。
我想一定会很棒!
我一定会继续支持他们!!
Good Charlotte THE BEST!!

*****

哎,昨天画那个桌垫设计画到3.00am,


呵呵,看的出来吗??


 是猫猫桌垫!
 
 
 
戼!
 *****

今天中午来上班服的颜色,
其实还不是很完整..不懂要放什么颜色..= =
好啦,就酱先..= =

*****

ps:每次看到朋友放自己画的漫画上来~觉得很美!
    不过..我觉得我没那个资格方咯..= =

6 comments:

-LoNeLy bLuR-

底色是橙色?我好像忘了告诉你,高三的规定颜色是红色,布料是中华行的那个。。。不过,不错耶。。。不爽某些人不是某个而已。。。不过不能说~说少的那些就是我不爽的人咯~

♥Pσρρч™

不是橙色拉,我电话的相机不好..所以拍到橙色..= =
我图的是红色来的,明天你就知道了^^

俊爵---余JJ

傻了啊你?开放你的作品...I will copy de eh ... 评你 100 分 .

♥Pσρρч™

= =...JJ...thx..

Tataxi

糟糕!我完全没有理什么桌垫的
当然看得出... 你养的猫?

哼! JJ 收皮啦,要给分就大方一点
就像在下一样:我给120分!

看到最后一句话就觉得超鸟的...
我是不太会鼓励人啦
不过我还是希望可以看到你把作品放上来分享
还说我没自信呢 =.=''

借你一本书,可能对漫画技法有帮助哦

♥Pσρρч™

@tataxi:你借我的书很好叻!桌垫...顶那老师的肺,只能说中华的美术老师又多一样=X(不懂怎样讲),他们很跟不上时代的脚步..= =